ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 34
  • بازدید کل : 383192

تولید هندسه پارامتریک داکت 37 آ (37A) با قابلیت جایگزین سریع پروفیل های دیگر استاندارد بوسیله CAESES FriendShip


تولید هندسه پارامتریک داکت 37 آ (37A) با قابلیت جایگزین سریع پروفیل های دیگر استاندارد بوسیله CAESES FriendShip

یکی از روش های سریع برای بالا بردن عملکرد سیستم رانش افزودن ملحقاتی نظیر داکت است. داکت یک مقطع فویل بالابر است که حول محور طولی چرخانده می‌شود و زمانی که جریان از آن عبور می‌کند نیروهایی را تولید می کند. این نیروها حاصل تغییرات فشار بر روی سطح فویل هستند و به دونیروی لیفت و درگ تقسیم‌بندی شوند که نیروی لیفت L عمود و نیروی درگ D موازی با جهت جریان در ورودی است. اگر مؤلفه‌های جریان را به سمت داخل داکت در نظر بگیریم و نیروها را تجزیه کنیم، در داکت مؤلفه نیرویی که موردتوجه است و معمولاً جایگزین لیفت و درگ می‌شود مؤلفه تراست در جهت افقی است. دسته‌بندی داکت ها براساس اثر داکت روی سرعت جریان است که به دودسته کاهنده و افزاینده سرعت تقسیم‌بندی می‌شوند. در این آموزش یک داکت شتاب دهنده در محیط CAESES پارامتره شده است که کاربر می تواند در مطالعات پارامتریک و بهینه سازی از آن استفاده نمایید. داکت پارامتره شده با مقطع استاندارد 37 آ است که جزء پر کاربردترین داکت ها است. در پروژه پارمترهای مختلفی ایجاد شده است تا هندسه های گوناگون را بتوان تولید نمود. در این آموزش می توان پروفیل داکت را به سرعت با پروفیل داکت های دیگر نظیر 19 آ و... جایگزین نمود و بررسی خود را سریع انجام داد. در شکل زیر پروفیل دو داکت شتاب دهنده پر کاربرد نشان داده شده است.

در شکل زیر داکت استاندارد حول پروانه کاپلان نشان داده شده است 

در شکل زیر پارامترهای استفاده شده بصورت اسکیچ نشان داده شده است

آموزش شامل 1 ساعت آموزش ویدیوی، فایل های خروجی و چند مقاله معتبر ISI با حجم کل 180 مگابایت برای بررسی شما عزیزان ارائه شده است


مبلغ قابل پرداخت 95,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 962

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما