ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 40
  • بازدید دیروز : 648
  • بازدید کل : 386034

پارامتره کردن یک شناور یات بوسیله نوشتن چند عبارت ساده + ایجاد تانک مجازی پارامتریک + تولید شبکه بندی باسازمان در ICEM CFD


پارامتره کردن یک شناور یات بوسیله نوشتن چند عبارت ساده + ایجاد تانک مجازی پارامتریک + تولید شبکه بندی باسازمان در ICEM CFD

در این آموزش یک یات ساده بدون ملحقات در CAESES  پارامتره شده، در این راستا از چند پارامتر وعبارت ساده برای تعریف مقطع عرضی شناور استفاده شده است بدین صورت که در مقطع وسط از سه نقطه در کیل، وسط و عرشه استفاده شده است. سپس به مقادیر پارامتر طول اضافه شده تا فرم سه بعدی بدنه ایجاد شود که از وزن دهی برای معرفی مقدار زاویه مقطع یا زاویه ددرایز شناور استفاده شده است. در نهایت صفحه عرشه ایجاد و پاشنه شناور نیز ایجاد گردید. در شکل زیر می توانید مقطع و پارامترها را مشاهد نمایید . سپس در همین قسمت شرایط مرزی ایجاد و خروجی گرفته شده و در ICEM  شبکه بندی با سازمان حول بدنه ایجاد و به سه نرم افزار پر کاربرد CFX فلوئنت و استار خروجی گرفته شد. 

آموزش شامل فایل های کامل و 2 ساعت آموزش ویدیویی با حجم کل 190 مگابایت است.

 


مبلغ قابل پرداخت 90,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 870

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما