ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 71
  • بازدید کل : 386091

آموزش مبتدی تا پیشرفته گام به گام ICEM CFD Ansys و فایل های ورودی برای شروع آموزش


آموزش مبتدی تا پیشرفته گام به گام ICEM CFD Ansys و فایل های ورودی برای شروع آموزش

یکی از پیچیده‌ترین و کاربردی‌ترین علومی که بشر در این قرن در آن وارد شده، دینامیک سیالات است. در سال‌های اخیر با پیشرفت علوم رایانه و سخت‌افزاری، این امکان فراهم شد تا بتوان با کمک رایانه، معادلات پیچیده و غیرخطی حاکم بر رفتار جریان سیالات مختلف در شرایط گوناگون را حل کرد. در این روش با تبدیل معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزئی (PDE) حاکم بر سیال به معادلات جبری امکان حل عددی این معادلات فراهم می‌شود. با تقسیم ناحیه موردنظر برای تحلیل به المان‌های کوچک‌تر و اعمال شرایط مرزی برای گره‌های مرزی و با اعمال تقریب‌هایی یک دستگاه معادلات خطی حاصل می شود که با حل این دستگاه معادلات جبری، میدان سرعت، فشار و دما در ناحیه موردنظر به دست می‌آید.
در دینامیک سیالات محاسباتی از روش‌ها و الگوریتم‌های مختلفی جهت رسیدن به جواب بهره می‌برند، ولی در تمامی موارد، دامنه مسئله را به تعداد زیادی اجزاء کوچک تقسیم کرده و برای هر یک از این اجزاء مسئله را حل می‌کنند. نرم‌افزارهایی در دو دهه اخیر برای تقسیم هندسه به المان‌های کوچک‌تر یا به‌اصطلاح برای شبکه‌بندی هندسه وارد بازار شده که یکی از بهترین آن‌ها نرم‌افزار ANSYS ICEM CFD است. اکثر شرکت‌های بزرگ صنعتی و دفاعی جهان مانند دارپا (سازمان پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته‌ی دفاعی)، ناسا (سازمان فضایی آمریکا)، لاکهید مارتین، جنرال موتور، بوئینگ، ایرباس و غیره از این نرم‌افزار برای شبکه‌بندی استفاده می‌کنند

در این آموزش بصورت گام به گام از مثال ابتدایی تا پیشرفته در محیط ICEM شبکه زنی آموزش داده شده است و به CFD کاران ماهر توصیه می گردد.


مبلغ قابل پرداخت 57,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1306

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما