ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 89
  • بازدید کل : 386576

تولیدهندسه پارامتریک K کپ (K Cap) برای پشت هاب پروانه دریایی بوسیله CAESES FriendShip


تولیدهندسه پارامتریک K کپ (K Cap) برای پشت هاب پروانه دریایی بوسیله CAESES FriendShip

اخیراً توجه فزایندهای به مقوله حفاظت از محیط زیست و لزوم کاهش گازهای گلخانه ای صنایع کشتی سازی را نیز تحت تاثیر قررار داده است. در این راستا سازمان بین المللی دریانوردی برای شناورهایی که از سال 2012 میلادی ساخته شده اند، اندازه گیری شاخص بازدهی انرژی را الزامی کرده است و با هدف بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش آلایندگی ها، صنایع کشتی سازی را ملزم به رعایت حدود مشخصی برای کلاس های مختلف شناور نموده است. از سوی دیگر کاهش هزینه های سوخت، خواسته همیشگی شرکت های کشتی رانی و صاحبان شناورها برده است. بنابراین راهکارهایی که بتواند از نظر زیست محیطی موثر باشند و منجر به کاهش آلایندگی ها و کاهش مصرف سوخت گردد، امروز بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز صنایع کشتی سازی است. از جمله مهمترین، موثرترین و کم هزینه ترین روشها برای دستیابی به اهداف فوق می توان به تجهیزات صرفه جرویی در انرژی اشاره نمود. این تجهیزات که در ناحیه عملکردی پروانه شناور نصب می شوند، تلفات انرری شناور را کاهش می دهند. یکی از تجهیزات مناسب برای کاهش ورتکس و در نتیجه نویز تولیدی پشت هاب پروانه نصب کپ های همگرا و واگرا یا K کپ ها هستند. در این آموزش ویدیویی بصورت گام به گام هندسه یک K کپ به منظور تحلیل های CFD پارامتره شده است. و سپس به چند نرم افزار خروجی گرفته شده است. در شکل زیر پارامترهای قابل کنترل کپ بصورت اسکیچ ارائه شده است.

 

 

در شکل  زیر چند تصویر از مقالات معتبر که عملکرد کاهش ورتکس را نشان می دهد ارائه شده است. همچنین تمام فایل های آموزشی، خروجی ها و مقاله بیس ها نیز پس از دانلود در اختیار شما قرار می گیرد

 

 

کل حجم دانلودی 110مگابایت است.


مبلغ قابل پرداخت 95,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 928

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما