ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 79
  • بازدید دیروز : 80
  • بازدید کل : 386563

پارامتره کردن مقطع دو بعدی WaterLine در نزدیکی بالب شناور KCS + تولید شبکه بندی با سازمان با کیفیت در ICEM CFD + شبیه سازی عددی جریان در STAR-CCM+


پارامتره کردن مقطع دو بعدی WaterLine در نزدیکی بالب شناور KCS + تولید شبکه بندی با سازمان با کیفیت در ICEM CFD + شبیه سازی عددی  جریان در STAR-CCM+

با توجه به هزینه محاسباتی بالا برای تحلیل مسائل مهندسی همیشه سعی بر این است که مسائل را تا جای ممکن ساده سازی نمود. در این بین به منظور بررسی پارامتریک و مطالعات بهینه سازی اهمیت هزینه محاسباتی بسیار حائز اهمیت می شود. می توان مسائل سه بعدی را با تخمین مناسبی به مسائل دو بعدی تبدیل نموده و با تقریب خوبی میدان جریان را حول جسم تخمین زد. در این آموزش سطح مقطع خط آب شناور KCS استخراج و در نرم افزار CAESES  نزدیک ترین پروفیل ها به شناور اصلی با چند پارامتر ارائه شده است. سپس شرایط مرزی ایجاد و در نرم افزار ICEM CFD شبکه بندی با سازمان OGrid، HGrid ایجاد و کیفیت ارزیابی شده است و در قسمت آخر در نرم افزار STAR-CCM جریان حول سطح مقطع شبیه سازی عددی شده است.

آموزش شامل 3 پارت ویدیویی و فایل های کامل با حجم 109 مگا بایت است.


مبلغ قابل پرداخت 103,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 962

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما