ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 80
  • بازدید کل : 385357

تولید دامنه محاسباتی + شبکه بندی بلوکی باسازمان در ICEMCFD + شبیه سازی جریان در CFX19.2 و STAR-CCM+13.06 برای هیدروفویل NACA


تولید دامنه محاسباتی + شبکه بندی بلوکی باسازمان در ICEMCFD + شبیه سازی جریان در CFX19.2 و STAR-CCM+13.06 برای هیدروفویل NACA

در این آموزش ابتدا دامنه محاسباتی طبق یک مقاله معتبر برای یک هیدروفویل با مقطع NACA0009 ایجاد شده است سپس بوسیله ICEMCFD 19.2 شبکه با کیفیت بلوک ایجاد و در دو نرم افزار CFX19.2  و STAR-CCM+ 13.06 شبیه سازی صورت گرفته است.در شکل زیر ابعاد دامنه محاسباتی  رای می توانید ببینید. مقطع NACA0009 شبیه سازی های کاویتاسیونی و غیر کاویتاسیونی آن نیز در دسترس است در این آموش حالت تک فاز آن شبیه سازی گردیده است و در آموزش های بعدی محاسبات کاویتاسیونی و  نویز آن نیز ارائه می گردد.

در شکل زیر الگوی بلوک بندی  و شرایط مرزی مسئله نشان داده شده است.

در پکیج آموزش گام به گام ویدیویی، مقالات معتبر کاویتی و غیر کاویتی ناکا 0009 و تمام فایل های شبیه سازی قرار داده شده. حجم کل فایل دانلودی293مگابایت است.


مبلغ قابل پرداخت 96,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 850

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما