ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 89
  • بازدید کل : 386597

تولید شبکه با وای پلاز کوچک با حفظ کیفیت شبکه در استار سی سی ام


تولید شبکه با وای پلاز کوچک با حفظ کیفیت شبکه در استار سی سی ام

معمولا تنظیم فاصله بی بعد از دیواره یکی از پارامترهای مهم در تحلیل جریان حول دیواره های جامد است که می تواند میدان جریان و انتگرال های نیرویی را بسیار تحت تاثیر قرار دهد. همچنین در مقالات و پایان نامه های معتبر این پارامتر وارسی شده و می تواند اطلاعات مفید را ارائه دهد. 

از آنجاییکه فاصله بی بعد از دیواره برای مسایل مختلف تحت عملکرد های مختلف متفاوت است برای مثال در بدنه یک شناور یا یک جسم با سرعت کم اثرات نزدیک دیواره  کمتر مهم بوده و می توان از مدل های توربولانسی ضعیفت و در نتیجه تلاش کمتر برای وای پلاز بهر ه برد و همچنین ......

دراین آموزش ویدیویی یک پروانه داکت دار کاپلان که نتایج تست و مقالات معتبر در مورد آن موجود است در نرم افزار استار سی سی شرح و وای پلاز آن بسیار کوچک تنظیم شده در حالیکه کیفیت شبکه نیز مناسب بوده است. در ادامه تصاویری از دامنه محاسباتی و مشخصات هندسی پروانه ارائه شده است. داکت مورد نظر کد 19 آ استاندارد است.

 

 

در این آموزش یک ساعت ویدیو وفایل های شبیه سازی قرار داده شده است.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 45,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 744

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما