ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 87
  • بازدید دیروز : 30
  • بازدید کل : 387228

شناور TX-Ship


صنایع تالس[1] و شریک تجاری­اش استیلر[2]، دو شرکت انگلستانی در نمایشگاه بین­المللی تجهیزات دفاعی و امنیتی[3] یک نمونه کانسپت از یک شناور سه بدنه را تحت عنوان TX-Ship هوشمند معرفی نمودند. بازدید کنندگان و مهمانان برجسته­ای از جمله مشتریان، شرکا و تامین­کنندگان از این طرح استقبال زیادی نمودند. بسیای از بازدید کنندگان به ویژگی های TX-Shipعلاقه مند شدند. این شناور با گروه تالس توسعه داده شده است. این شناور بطور رسمی اولین بار معرفی شد و به گونه­ای طراحی شده است که بدون سرنشین عمل کند، اما انتظارات اولیه از این شناور عملکرد با داشتن سرنشینان کم[4] است. این شناور بصورتی طراحی شده که این اطمینان را می­دهد که ماموریت "جابجایی" افسران دریایی بصورت امن انجام شود. در غرفه استیلر بازدیدکنندگان بوسیله تکنولوژی VR (واقعیت­مجازی) عملکرد شناور را در محیط دریا مشاهده نمودند. این ترایماران چند هدفه و با پوشش­دهی انواعی از سناریوهای عملیاتی بصورت تنها یا همکاری با گروه است و دارای ظرفیت غیرمعمول بسیار بالایی است. کاملا اتوماتیک بوده و قادر به پذیرش (میزبانی) تعداد زیادی از انواع بسته های ماموریتی مختلف است.

[1]Thales [https://www.thalesgroup.com/en/maritime]

[2]Steller [http://www.stellersystems.co.uk/]

[3] DSEIDefence and Security Equipment International (DSEI) is an arms fair held every two years in London Docklands

[4]Lean-manned

در این نمایشگاه استیلر با سیبایت[1] بر سر یک طرح نوآورانه برای یک شناور هوشمند چندین تفاهم نامه استراتژیک امضاء نمودند. امضای این تفاهم نامه بین استیلر و سیبایت بیانگر یک نقطه عطف مهم در توسعه وسایل نقلیه بدون سرنشین استیلر ، و همچنین اهمیت روز افزون کشتی های بدون سرنشین روی توانایی نیروی دریایی و صنعت به طور کلی است.

[1]SeaByte [http://www.seebyte.com]

در سال 2019 سفارشات در حوزه شناور هوشمند بدون سرنشین برای شرکت استیلر افزایش یافت است و شرکت استیلر در صدر طراحی آنها بوده است. استیلر همچنین به مشتریان خود در یکپارچه سازی با شناورهای سرنشین دار، زیر دریایی ها و دیگر سیستم ها خدمات ارائه می دهد. در اویل سال 2019 این شرکت اولین قرار داد خود را با شتاب دهنده امنیت و دفاع (که توسط آزمایشگاه علوم وفناوری دفاعی حمایت می شود) به منظور تست مخزن مربوط به یک شناور بدون سرنشین امضاء نمود. ناحیه باز پاشنه و مون پول[1] زیر شناور قابلیت پوشش­، نظارت و شناسایی مخفیانه طیف وسیعی از شناورهای سطحی و زیر سطحی را ارائه می دهد. شناور TX Ship دراای طول 70 متر، تناژ 750 تن، سرعت 30 نات برای ماکزیمم (البته با تناژ 600 تن)[2]، سرعت کروز 18 نات و دامنه عملیاتی 6000 ناتیکال مایل و پایداری 20 روزه در حالت سرنشین دار و 40 روزه در حالت بدون سرنشین است. این شناور دارای یک عرشه پرواز با قابلیت تحمل لیفت بالا به همراه بارگذاری است. هدف از قرار دادن عرشه بزرگ برای چرخ بال های سنگین نظیر Merlin Mk2 نیروی دریایی انگلستان است.

[1]Moon Pool

[2]https://www.naval-technology.com/news/thales-unveils-autonomous-vessel-concept-for-naval-operations/

این شناور دارای قابلیت هایی از قبیل : سنجش گر برخورد با مین[1]، هوشمندی، نظارت و شناسایی[2]، جنگ استراتژیک ضد زیر دریایی[3] و گشت زنی است. معمار اصلی این طرح مهندس Rob Sime بوده است. Rob در طراحی، مهندسی، توسعه، آزمایش و بهینه سازی شناورهای پروازی با کاربردی دفاعی، نفت و گاز، تجاری و زیست محیطی تجربه بالایی دارد.

 

[1]Mine Countermeasures (MCM)

[2]Surveillance & Reconnaissance (ISR)

[3]Anti-Submarine Warfare (ASW)

 

 

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 413

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما