ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 244
  • بازدید دیروز : 30
  • بازدید کل : 387385

شناور JSS از صنايع ناوانتيا استراليا


نمايشگاه بين المللي دريايي[1] 2019 (16 الي 18 مهر 98) در شهر سيدني استراليا برگزار شد. صنايع كشتي سازي Navantiaاستراليا از طراحي يك نمونه كشتي پشتيباني (Joint Support Ship) رونمايي نمود. بخش محلي Navantiaدر اسپانيا اين شناور را براي بازار داخلي و صادرات معرفي نمود. شناور JSSبصورت كاملا بومي بوسيله مركز طراحي جديد صنايع Navantiaطراحي شده است. اين پروژه به منظور افزايش توانايي اين مركز در سال 2018 واگذار شده است. JSSبا توجه به نيازهاي نيروي دريايي سلطنتي استراليا طراحي شده و در اواخر سال 2020 ساخت آن رونمايي شود. استراليا به 1 يا 2 شناور از اين نمونه نياز دارد. Navantiaاسترالیا معتقد است JSSمی تواند به برخی از نیازها در بازار صادرات نیز پاسخ دهد: به عنوان مثال نمونه با ابعاد كوچكتر از اين كشتی كه در PACIFIC 2019 رونمایی شده است می تواند پاسخگوی نیاز نيروي دريايي مالزي باشد.

[1] PACIFIC

به گفته David Sippel(مدير شركت Navantia) اين شناور براي بازار جديد و با هدف صادرات طراحي و ساخته مي شود. تيم طراحي JSS در ملبورن از شناور كلاس Galiciaبه عنوان پايه طراحي استفاده نموده اند. JSSظرفیت سوار نمودن 300 نیروي تنومند ، تا 500 تن وسیله نقلیه ، 3600 تن سوخت دیزل دریایی، 600 تن سوخت هواپیمایی و 400 تن آب شیرین را دارد. عرشه پرواز و آشیانه پرواز می تواند 2 هلیکوپتر نوع NH90را در خود جای دهد. عرشه چاه می تواند دو LLCرا راه اندازی و بازیابی کند. Navantiaاسترالیا امیدوار است که اندازه خدمه را زیر 160 دریانورد نگه دارد.JSSدارای امکانات کامل پزشکی (دندانپزشکی ، اشعه ایکس ، اتاق عمل ، بخش مراقبت های ویژه بخش بحرانی و غیره ...) است. اين طرح داراي طول 176 متر و عرض 25 متر است.JSS حداکثر سرعت 20 گره و داراي برد 6000 مایل دریایی است.

 

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 344

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما