ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 36
  • بازدید دیروز : 577
  • بازدید کل : 387754

آزمايش هاي درياي موفق براي شناور OPV 270 گارد ساحلي فيليپين


آزمايش هاي درياي موفق براي شناور OPV 270گارد ساحلي فيليپين: صنايع كشتي سازي OCEA فرانسه از آغاز موفقيت آميز آزمايش هاي دريايي براي شناور گشتي OPV270 گارد ساحلي فيليپين خبر داد. این آزمایشات اولیه دریایی رفتار مناسبي را براي OPV270 نشان داد. OPV270 عملکرد عالی را برای در درياماني ارائه نمود، توانایی اساسی اين شناور در عملیات بالگرد آینده یا عمليات هاي [1]RIHB است. خدمه می توانند راحتی زیادی را در کشتی و سطح صدای بسیار پاييني را در استراحتگاه تجربه کنند. در واقع OCEA به منظور افزایش آمادگی عملیاتی خدمه و مکمل ها ، به راحتی در هواپیما توجه ویژه ای می کند. در واقع OCEA به منظور افزایش آمادگی عملیاتی خدمه، توجه ویژه ای در طراحي نموده است.

[1]Rigid-hulled inflatable boat

 

قابلیت مانور خوب کشتی باعث شده تا آزمایشات بیشتري انجام شود. حداکثر سرعت قرارداد تا یک گره و نیم گره فراتر رفت. این نتایج اولیه باعث شد که کشتی سازی OCEAدر مورد نتیجه موفقیت آمیز این برنامه مهم اطمینان يابد. OCEA بزرگترین کشتی خود را تا به امروز ، OPV 270 ، در 17 ژوئیه 2019 در محل کارخانه کشتی سازی خود در Les Sables d’Olonneآب اندازي نمود. این بزرگترین شناور آلومینیومي OPV ساخته شده در جهان است. مشخصات كلي اين شناور شامل : طول كل 84 متر، برد 8000 مايل دريايي با سرعت 12 نات، سرعت ماكز 22 نات، 40 خدمه، 26 مسافر است.

  انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 476

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما