این UAV هوشمند ساخته شده در کمپانی استرالیایی Schiebel و در نیروی دریایی امارات، آلمان، چین و روسیه نیز به کار گرفته شده است. این UAV دارای ظرفیت بارگیری سلاح تا 50 کیلوگرم، طول 1/3 متر، عرض 2/1 متر وارتفاع 1/1 متر است. وزن بدون بارگیری آن 110 کیلوگرم است و می تواند تا 200 کیلوگرم وزن داشته باشد. موتور محرک آن دارای 55 اسب بخار در حالت موتور غیر انتخابی است که از نوع وانکل است. قطر روتور محرک آن نیز 4/3 متر است. ماکزیمم سرعت این وسیله 220 در ماکزیمم و کروز 190 کیلومتر برساعت است. برد عملیاتی آن 6 ساعت است. در سال 2018 نیروی دریایی بلژیک 5 هفته تستهای تریال را روی کم کوپتر برای ارزیابی عملکرد این وسیله در کاربرد مراقبت دریایی، جستجو و نجات انجام داد. در طرح جدید از این هلیکوپتر تست های تریال در شرایط دریایی شدید در انتهای آگوست در خلیج فنلاند انجام شده است. تست در شب و روز و سناریوهایی از جستجو گری، موقعیت یابی و موضوعات شناسایی از قبیل مراقبت برای آگاهی از خطرات صورت گرفته است. علاوه بر مقامات ارشد گارد مرزی فنلاند، نمایندگان نیروی دفاعی فنلاند، گمرک فنلاند، وزارت کشاورزی و جنگلداری و همچنین موسسه هواشناسی فنلاند در این تست ها حضور داشتند. این آزمایشات بخشی از پروژه Valvonta2 (مراقبت -2) بوده و توسط صندوق دریانوردی اروپا پشتیبانی مالی شده است. این هلیکوپتر دارای بازه وسیعی از فناوری های نوین موجود در بازار است که می تواند متناسب با نیازهای خاص مشتریان گزینه های را در آن در نظر و ارائه نمود. برای انجام وظایف خود مجهز به دوربین نسل جدید L3Harris Wescam MX-10 Electro-Optical/Infra-Red (EO/IR) camera است، مجهز به تصویربرداری سطح عریض PT-8 و سیستم شناسایی اتوماتیک AIS است.