ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 42
  • بازدید دیروز : 63
  • بازدید کل : 386238

به روز رسانی شناورهای کلاس Pohjanmaa


شناورهای کلاس Pohjanmaaیک سری از کروت­های چند هدفه هستند که اخیرا نیروی دریایی فنلاند بر روی بهینه­سازی و توسعه آنها متمرکز شده است. این پروژه دارای ددلاین تا سال 2020 است. شناور دارای ابعاد 5*16*114 متر و جابجایی تقریبی 3900 تن است. سیستم رانش این شناور ترکیبی از موتور دیزل – الکتریک و توربین گازی است. سرعت حداکثری 26 نات و برد 6500 کیلومتر را دارا می باشد. این شناور دارای تجهیز نظامی از قبیل توپ بوفورس 76 میلی متری، موشک سطح به هوا[1]RIM-162 ESS ، موشک سطح به سطح گابریل[2] (موشکی کوتاه برد و هوا به زمین است که توسط هواپیما و کشتی قابل شلیک می‌باشد)، اژدر 47 میلی متر ضد زیر دریایی و ضد مین[3]است. توسعه کلاس Pohjanmaa با یک مرحله تحقیقات و برنامه­ریزی در سال 2008 آغاز گردید. فاز طراحی در سال 2015 و ساخت آن در سال 2019 آغاز شد. پیش­بینی می­شود آخرین نمونه از این چهار نمونه شناور تا سال 2028 عملیاتی شود.این شناور­ها قرار است در کارخانه کشتی­سازی Rauma Marines Constructions در راما، فنلاند ساخته شوند. هدف اصلی از بهبود و به روزرسانی این شناور­ها، افزایش توان بومی­سازی صنایع نظامی فنلاند است. در این راستا صنایع آکرآرتیک بر روی توسعه بخش سیستم رانش این شناور فعالیت دارد. آکرآرتیک (AkerArctic) یک شرکت خصوصی در زمینه توسعه، طراحی، مهندسی­سازی، مشاوره و آزمایش است. موقعیت این مرکز در شهر Helsinkiفنلاند است. این شرکت برای پلت فرم­هایی از قبیل شناورها، سازه­های دریایی فراساحل و راه­حل­های حمل و نقل دریایی در بنادر با مناطق عملیاتی یخچالی فعالیت دارد.

 

[1]RIM-162 Evolved Sea Sparrow Missile

[2]Gabriel

[3]https://en.wikipedia.org/wiki/Pohjanmaa-class_corvette

 

در این راستا از مدل تست و تست­های تریال بهره می­برد. این دفتر طراحی دارای 50 سال تجربه در زمینه طراحی و ارزیابی است. این شرکت انواعی از شناورها با کاربری در نواحی یخچالی قطب شمال طراحی می­نماید. برخی از زمینه­های فعالیت این شرکت شامل: سیستم رانش پک­شده و یکپارچه ( پروانه­ها و مولفه­های شفت)، سیستم مانیتورینگ بارگذاری مربوط به یخ، پل یکپارچه، تجهیزات زمستانی و ضد یخ، دارای "SidePool"برای کشتی­های تحقیقاتی و ارائه راه­حل­های نوآورانه برای سیستم­های روغن­کاری است. این کمپانی طبق برنامه تا سال 2020 خطوط شفت و پروانه­های شناور کروت کلاس Pohjanmaaرا تحویل نیروی دریایی فنلاند می­دهد. در تاریخ 26 سپتامبر 2019، فرماندهی لجستیک نیروهای دفاعی فنلاند و کمپانی AkerArctic قراردادی را برای طراحی، تحویل و ادغام خطوط پیشرانه کامل به چهار کوروت چند منظوره کلاس Pohjanmaa برای نیروی دریایی فنلاند امضا کردند. ساخت کشتی ها قرار است از سال 2022 آغاز شود.

مسولیت آکرآرتیک در این قرارداد شامل طراحی، ساخت و تحویل­دهی سیستم شفت و پروانه با گام قابل کنترل، مکانیسم­های کنترل گام و یاتاقان­ها و آب­بندی است. علاوه بر طراحی کامل، محاسبات، تجهیزات لازم و نظارت بر نصب و راه­اندازی خطوط پیشرانش را نیز برعهده دارد. آکرآرتیک از سال 2015 مشغول توسعه خط پیشرانش در همکاری با نیروهای دفاعی فنلاند است تا اطمینان حاصل شود که کوروت­های چند هدفه جدید الزامات عملکرد عملیاتی نیروی دریایی فنلاند را برآورده خواهد نمود. بخش اساسی از این توسعه تطبیق پروانه با بدنه برای دستیابی به سرعت بالاتر در عبور از مناطق یخی و همچنین پایین آوردن سطح نویز است.

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 413

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما