ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 60
  • بازدید دیروز : 63
  • بازدید کل : 386256

طراحی مفهومی شناور KDDX در نمایشگاه MADEX 2019


نمایشگاه و همایش [1]MADEX 2019 در شهر بوسان[2] کره جنوبی در حال برگزاری است در این گردهمایی طرح شناور KDDX توسط صنایع سنگین هیوندای[3] معرفی گردید. این ناوشکن برای نیروی دریایی کره جنوبی[4] ارائه شده است. KDDX براساس نیازهای آینده طراحی شده است. در این پروژه الزام رسمی بصورت قرار داد صادر نشده و طراحی HHI براساس تجارب از قبل برای برنامه­های نیروی دریایی کره جنوبی بوده است. فرم بدنه این شناور در سه حالت ارائه شده

است که شامل :

- سینه مرسوم[1]

- سینه hi

- سینه معکوس شده[2]

 

[1]Conventional

[2]Inverted

[1]Internation Maritime Defence Exhibition & Conference 2019

[2]Busan

[3]Hyundai Heavy Industries (HHI)

[4]Republic of Korea Navy

دفتر طراحی HHI مزایا و ترکیبات هر نوع فرم سینه را مقایسه و دریافت که فرم سینه معکوس ، مشابه ناوشکن DDG1000 نیروی دریایی ایالات متحده یا ناوچه آینده نیروی دریایی فرانسه، بهترین مزیت ها را ارائه می دهد. همین طراحی سینه رونمایی شد.

 

KDDX دارای 156 متر طول، عرض 19 متر و جابجایی 500/6 تن است. درقسمت سیستم سلاح این شناور دارای 8 موشک ضد کشتی، 48 موشک VLS در جلو و 16 موشک VLS در عقب شناور است. این موشک ها بوسیله Hanwha توسعه و طراحی می­شوند. در قسمت بالای آشیانه هلیکوپتر یک سامانه دفاع نزدیک دریایی[1]در نظر گرفته شده است. این سامانه در آژانس دفاعی کره جنوبی طراحی و توسعه داده شده است که با نام تجاری “K-CIWS” خوانده می شود. به گفته خبرگزاری Naval News از نمایشگاه ADEX 2019 برای KDDX قرار است از توپ مارک 45 با قطر 5 اینچ با سیستم اتوماتیک موثرتر به عنوان سلاح اصلی استفاده شود. این سلاح توسط صنایع BAESystems تهیه می گردد.دو آشیانه هلیکوپتر وجود دارد که قادر به پذیرش Wildcat یا MH-60R است.

 

[1] Close-in weapon system

برای سیستم­های سنسورینگ، KDDXدارای یک دکل یکپارچه نسل جدید است. در این راستا صنایع کشتی سازی DSME[1] رقیب اصلی HHI در پروژه KDDXاست. یکی دیگر از نوآوری های مهم KDDX برای سنسور ، سیستم یکپارچه سونار است: این یک سیستم ASW نسل آینده است که یک سونار متصل بدنه[2] و یک سونار آرایه ای تاود[3] به آن را ترکیب می کند.KDDX به یک پیشرانه الکتریکی یکپارچه متشکل از 2 موتور پیشرانش 25 کیلووات، 2 ژنراتور توربین گازی 26 کیلوواتی و 2 دیزل ژنراتور3 کیلوواتی مجهز است.تعداد خدمه بین 160 تا 180 دریانورد خواهد بود. این کشتی از آخرین فن آوری های "هوشمند حمل و نقل هوایی" HHI بهره می برد

[1]Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering

[2]Hull Mounted Sonar

[3]Towed

  انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 432

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما