ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 45
  • بازدید دیروز : 89
  • بازدید کل : 386618

درخواست نیروی دریایی ایالات متحده برای توسعه وسیله بدون سرنشین سطحی با ابعاد متوسط و بزرگ


فرماندهی ناوگان ایالات متحده در ماه گذشته از نیروهای خدمات پشتیبانی سطحی خواسته است تا مفهومی از عملیات­ها[1] (CONOPS) را برای شناورهای سطحی بدون سرنشین با ابعاد متوسط و بزرگ توسعه دهند. وسیله سطحی بدون سرنشین متوسط (MUSV[2]) و وسیله سطحی بدون سرنشین بزرگ (LUSV) اولین برنامه های سطحی بدون سرنشین در ناوگان دریایی خواهند بود. فرماندهی ناوگان آمریكا بیان داشت:

MUSV در ابتدا بر روی هوش، نظارت، شناسایی (ISR) و سیستم های جنگ الکترونیکی (EW) تمرکز خواهد نمود، در حالی که LUSV بر روی جنگ های سطحی[3] (SUW) و ماموریت های ضربتی تمرکز خواهد کرد. قابلیت­های اساسی این پلت­فرم­ها ممکن است نیاز به تغییراتی در نحوه عملکرد گروه­های ضربت حامل، گروه های ضربت تیمی و گروه های اقدام سطحی داشته باشد. مفهومCONOPSتوانایی عملکرد اولیه [4]، شناسایی، سازماندهی، آموزش، تجهیزات و تحمل­پذیری را شرح می­دهد. این مفهوم یکپارچگی عملیات را برای یک وسیله بدون سرنشین متوسط و بزرگ همراه با واحدهای شناور مستقل و همچنین گروه­های ضربت حامل[5] (شامل ناو هواپیمابر، کروزر، 6 تا 9 ناوشکن و ترکیبات دیگر است) ، گروه های ضربت تیمی[6] (عملیاتی ترکیبی از زیر سطحی و سطحی) و گروه های اقدام سطحی ارائه می دهد. در ماه جولای سال 2019 ، نیروی دریایی ایالات متحده درخواست پیشنهادیه (RFP) به صنعت برای توسعه MUSV را منتشر کرد. MUSV یک وسیله نقلیه سطح باز و با معماری ماژولار باز است. آب­اندازی آن از اسکله و قابلیت ناوبری مستقل و اجرای ماموریت را دارد. چند هفته بعد، نیروی دریایی ایالات متحده RFP مشابهی را برای توسعه LUSV به صنعت منتشر کرد. LUSV یک کشتی با مقاومت بالا و با قابلیت تنظیم مجدد است که مجهز به سلول­های پرتاب عمودی (VLS) است. LUSV به گونه ای طراحی خواهد شد که انواع عملیات جنگی را بطور مستقل یا همراه با شناورهای سطحی سرنشین­دار انجام دهد. LUSV می­تواند به صورت نیمه و کاملا خودکار عمل کند.

 

[1] Concept of Operations

[2] Medium Unmanned Surface Vehicle

[3] surface warfare

[4] initial operating capability(IOC)

[5] Carrier Strike Groups

[6] Expeditionary Strike Groups

  انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 344

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما