ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 56
  • بازدید دیروز : 89
  • بازدید کل : 386629

وسیله بدون سرنشین سطحی ACRIMS مجهز به بارگذاری ضدزیر دریایی شد


آخرین نسخه از USV مدل ACRIMSاز صنایع اطلس الکترونیک انگلستان[1]سفارش داده شده است، این نسخه تست­های پذیرش را با موفقیت طی نموده است و آماده نصب سامانه ضد زیردریایی ASW است. این نسخه به صورت اختیاری می تواند بوسیله انسان نیز هدایت شود. ARCIMS دارای سیستم SeaSense بوده که یک سونار با عمق متغیر برای عملیات جستجو در آب کم عمق و حفاظت عملیات های نظامی، امنیت، ضد دزدی دریایی و کاربردهای مبارزه با قاچاق مواد مخدر است. سونار SeaSense برای شناسایی تهدیدات زیر آب از زیر دریایی ها تا وسایل حمل و نقل شناگر طراحی شده است.

 

[1] ATLAS ELEKTRONIK UK (AEUK

این پلتفرم همچنین ظرفیت بار ، سرعت و استقامت لازم برای پشتیبانی از عملیات گشت ساحلی را ارائه می دهد. جدیدترین قایقهای ARCIMS میزان انعطاف پذیری بالایی را نشان می دهند و می توانند سیستم های اندازه گیری ضد مین از جمله سیستم ماموریت سویپینگ مین بدون سرنشین AEUK ، سیستم دفع مین دریایی SeaFox و سونارهای شکار مین را در خود جای دهند.ماموریت بدون سرنشین از مرکز اختصاصی فرماندهی پرتابل[1] (PCC) بواسطه ساحل یا شناور پشتیبان برنامه­ریزی و نظارت می شود. PCC همچنین داده­های سونار را بصورت آنلاین از ARCIMS SeaSense به فرماندهی ماموریت ارسال می نماید. این یو اس وی دارای طول 11 متر و می تواند بارگذاری های مختلف را بصورت موثر دریافت و عملیات جستجو، اکتشاف، امنیت و عملیات های ضدی مین را انجام دهد.

 

[1] Portable Command Centre

  انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 345

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما