ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 55
  • بازدید دیروز : 89
  • بازدید کل : 386628

رونمایی از USV خودمختار با پلتفرم پنتاماران


رونمایی از USV خودمختار با پلتفرم پنتاماران

شرکت تکنولوژی دریایی انگلیس[1] BMT در سال 1985 بنا نهاده شده است.این شرکت از ادغام انجمن تحقیقات کشتی و موسسه ملی دریانوردی انگلیس، به عنوان یک مشاور بین المللی چند رشته ­ای در زمینه مهندسی، علوم و فناوری ارائه خدمات دارد. برخی از زمینه­ های کاری این شرکت شامل: دفاع، انرژی، محیط­زیست، حمل و نقل دریایی، بیمه و مخاطرات دریایی، بخش­های حمل و نقل کلی و کشتی سازی است. میراث این شرکت به جنگ جهانی دوم بر می­ گردد دفتر مرکزی BMT در تدینگتون[2]، میدلزکس[3]، ایالات متحده است. BMT در زمینه طراحی، پشتیبانی طراحی، مدیریت ریسک و نجات انسانی[4]فعالیت دارد. در آگوست سال 2017 سارا کنی به عنوان مدیر اجرایی شرکت منصوب گردید. گردش مالی سالانه این شرکت برای سال 2017 تقریبا 167 میلیون پوند در سال بوده است.

شرکت طراحی و مهندسی دریایی BMT در سال 2020 از یک شناور خودمختار سطحی پنج بدنه[5]رونمایی نمود. این شناور برای دو کاربری تجاری و دفاعی طراحی و ارائه گردیده است. کاربردهای دفاعی آن شامل گشت امنیت، هوشمند بودن، نظارات و شناسایی[6]جنگ ضد زیردریایی[7] و نقشه برداری هیدروگرافی است. با تکیه بر 34 سال تجربه در طراحی بدنه با روش ­های نوآورانه تیم BMT توانسته اند درگ را کاهش دهند. آنها نتایج خود را بوسیله انواع تست مدل­ها به اثبات رسانیده­ اند. پلتفرم پنج بدنه در مقایسه با پلتفرم ­های تک، دو و سه بدنه دارای بهبودهای قابل توجه است. این کشتی دارای بدنه مرکزی بسیار باریک و دو بدنه کوچکتر در هر طرف است. بدنه ­های کناری یا Sponsonها در پشت یکدیگر قرار گرفته و زمانیکه شناور در آب آرام حرکت می­کند، بدنه­ های جانبی جلو در آب غوطه­ور نبوده و اثرگذاری آنها بیشتر برای افزایش پایداری رول در شرایط دریایی است. قابلیت بقاء و اطمینان برای شناورهای خودمختار جزء پارامترهای مهمی و حیاتی است. در این راستا BMT چندین منبع تغذیه مستقل را در Pentamaran USV ادغام نموده است. مارتین بیسول رئیس بخش تجاری اظهار داشته که تیم آنها روی این موضوع مطالعات فراوانی نموده ­اند. جانمایی و موقعیت ­گیری چهار بدنه جانبی باعث اثرات زیادی روی عملکرد می­ گردد. بدنه جانبی جلویی روی آب قرار داشته و فقط زمانیکه شناور تحت رول قرار گیرد زیر آب رفته و علاوه بر کاهش دادن درگ باعث بهبود پایداری در شرایط دریایی می­شود. در مقایسه با بدنه ترایماران شتاب های جانبی کمتر بوده و باعث کاهش بار g برروی سازه و همچنین آنتن ها و سنسورهای روی عرشه می­ شوند. عرشه وسیع قابلیت­های چند عملیاته را فراهم می­ نمایند که می­توان بارگذاری­ های یا سطوح مشترک مختلف را در نظر گرفت.

 

 

[1] British Maritime Technology

[2] Teddington

[3] Middlesex

[4] Salvage

[5] Pentamaran

[6] Intelligence, Surveillance and Reconnaissance ISR

[7] Anti-Submarine Warfare

  انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 323

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما