ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 61
  • بازدید دیروز : 71
  • بازدید کل : 386126

نقش رو به رشد قایق های قاتل بدون سرنشین


در سالهای اخیر، اسرائیل مخازن عظیمی از گاز طبیعی را در مدیترانه کشف کرده است و تهدیدات دشمنان مختلفی از جمله حزب الله در لبنان اين نواحي را تهديد مي نمايد. یک منطقه انحصاری اقتصادی[1](EEZ)یک منطقه دریایی است که توسط کنوانسیون حقوق دریای ملل متحد مقرر شده است که یک کشور از آن در خصوص اکتشاف و استفاده از منابع دریایی، از جمله تولید انرژی از آب و باد، دارای حقوق ویژه ای است. براي حفاظت از منابع طبیعی درEEZ، کشورها نیاز به حضور تقریباً مداوم در دریاهای آزاد را دارند. این تهدید باعث توسعه سریع ماشین های جنگی پیشرفته توسط صنایع دفاعی اسرائیل شد. یك سیستم پیشرفته جدید كه می تواند اين مأموریت را انجام دهد، وسیله نقلیه بدون سرنشین(USV)است. رافائل اولین کسی بود که چنین سیستمی را توسعه داد. محافظ USV این شرکت عملیاتی است و سال گذشته، توانایی خود را برای پرتاب موشک ثابت کرد. در طی آزمایش ، رافائل تعدادی موشک SpikeER را که عضو خانواده موشک های دقیق و الکترو نوری بوده و می تواند از سکوهای هوایی ، زمینی و دریایی پرتاب شود را شلیک نمود.

[1] Exclusive Economic Zone

 

به گفته رافائل، قابلیت اين شناورها امکان حمله به نقاط كوچك با اهداف زمینی یا دریایی را فراهم می­کند و امکان عملیاتی شدن از یک اتاق کنترل یا از روی سکوهای دریایی دیگر را فراهم مي کند. اين شناور پروتكتور Protector نام دارد و از سال 2004 در حال استفاده است. اين شناور مي تواند تا شرايط دريايي 3 با امواج 5/0 تا 5/1 متر عمليات شليك را انجام دهد. يكي از ماژول هاي مهم اين شناور سيستم الكترو اپتيك Toplite است. سيستم رانش اين شناور از نوع واتر جت و با موتور ديزلي توان مي گيرد، همچنين مانوردهي شناور بالا است. شنارو داراي طول 12 متر بوده و عمليات هاي زير را پوشش مي دهد كه شامل :

Anti-Submarine Warfare (ASW), Mine Counter Measures (MCM),Electronic Warfare (EW), maritime security and underwater commercial missions

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 337

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما